Nog twee dagen..... - Reisverslag uit Assen, Nederland van Hans Rombout - WaarBenJij.nu Nog twee dagen..... - Reisverslag uit Assen, Nederland van Hans Rombout - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen.....

Door: Hans Rombout

Blijf op de hoogte en volg Hans

06 Juli 2014 | Nederland, Assen

Overmorgen vertrekken we! Maar wat een drukte nog..... en dat Nederlands Elftal zorgt er ook nog voor dat we heel laat op bed komen.. maar ik had het er wel voor over!! Wat een andrealine!! wat een spanning, maar feilloze penalty's en een klasse penaltykeeper!
En nu in Ghana de halve finale kijkln, in Accra waarschijnlijk in een hotel... ook weer een belevenis!
En als het meezit de finale in Kumas bij Candy's familie...

Candy heeft het de afgelopen dagen druk gehad met alles klaar maken, koffers, huis aan de kant, Hans met de tuin, de laatste digitale klusjes, koffer inpakken, alle hulpmiddelen op orde maken (fototoestel, laptop en filmcamera). We zijn bijna klaar.. vanmiddag gaan we nog even barbeceuen omdat Oma jarig is geweest en omdat Laura geslaagd is voor haar opleidng tot onderwijzeres!
Morgen alles afronden, tassen klaar en dicht maken en voor de rest een beetje relaxen!

• 07 Juli 2014 - 22:31

Anneke En Peter:

VOOR JULLIE ALLE VIER EEN HELE GOEDE REIS.
    Geniet en veel Geluk.

• 08 Juli 2014 - 13:22

Sanne:

Lieve allemaal,

Heeeeel erg veel plezier in Ghana!! Geniet ervan met elkaar!! Ik ben heel erg benieuwd naar al jullie verhalen en foto's van de komende reis. Ik zal het zeker weer allemaal volgen.
    Een goede vlucht en enjoy!!
    Kus