Vrijdag 18 juli 2014 - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Hans Rombout - WaarBenJij.nu Vrijdag 18 juli 2014 - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Hans Rombout - WaarBenJij.nu

Vrijdag 18 juli 2014

Door: Hans Rombout

Blijf op de hoogte en volg Hans

18 Juli 2014 | Ghana, Kumasi

Vandaag de eerste kans op de verslagen er op te zetten. Ik zit in een internetcafe in het centrum van Kumasi. Het gaat nu redelijk vlot met het overzetten van de verhalen. Het is nu , nederlandse tijd, 14.45 uur. Na het internetcafe gaan we naar het huis terug.
Het gaat verder goed met ons!! groetjes, Hans

PS. ik weet niet wanneer de volgende verhalen er op komen. Volgende week donderdag gaan we in ieder geval naar Accra terug, daar meer kans op Internetcafe's!

• 19 Juli 2014 - 10:15

Gina:

Hallo familie,

Fijn dat jullie het gezellig hebben en genieten in Ghana.
    Leuk dat er een kaartje van Ghana bij zit zodat we kunnen zien waar jullie zijn.
    Zo te zien ligt Accra aan zee, kun je er zwemmen, is het veilig en schoon water?
    Hoe ver ligt Kumasi van Accra vandaan?

Geniet ervan lieverds.
    Groetjes van Gina en Harry xxxx

• 22 Juli 2014 - 17:35

Sanne:

Zo! Ik ben weer helemaal bij :) leuk hoor om al jullie verhalen en belevenissen zo mee te krijgen. Hopelijk komen er nog een paar leuke en gezellige dagen aan! Geniet van de rust en relaxedheid daar!!

Kus Jeroen, Sanne, Lieke en Lynn