23 juli 2014 Vervolg - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Hans Rombout - WaarBenJij.nu 23 juli 2014 Vervolg - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Hans Rombout - WaarBenJij.nu

23 juli 2014 Vervolg

Door: Hans Rombout

Blijf op de hoogte en volg Hans

03 Augustus 2014 | Ghana, Kumasi

Vervolg woensdag 23 juli 2014
Na het internetcafé nog gauw even wat boodschapjes doen bij het pompstation, onder meer ijsjes. Dan gaan we terug met de taxi, ben ik wel blij om. De heenweg zijn we met de Trotto gegaan, dan zit je met bijna 20 man dicht op elkaar gepropt in een busje. Als het wat groter bent, is dat best krap.
We zijn bijna aan het eind van onze periode in Kumasi. Candy wil eigenlijk pas maandag a.s. weg, maar ik wil liever eerder. In Accra is gewoon nog het nodige waar ik graag wil kijken, in Kumasi hebben we alles gezien. In Accra wil ik in ieder geval nog naar de familie uit Brussel die ook in Accra is voor de begrafenis, van Philip, de man van Mamee uit Brussel. Daarnaast wil ik nog graag naar het strand en naar de plaats waar de vorige president van Ghana is begraven. Ik heb het hier in Kumasi goed naar de zin, maar merk ook dat ik wat wil doen. Daarom ook wel blij dat we zaterdag toch gaan.
De begrafenis is trouwens een heel gedoe… Het zou eerste afgelopen weekend, nu dit weekend maar ook dat staat weer op losse schroeven. De moeder van Philip wil haar zoon begraven met haar eigen familie, en dat betekent voor Mamee heel veel gedoe, zoveel gedoe dat er vrijdag een rechtszaak komt over de begrafenis. Ik hoop voor Mamee dat het uiterlijk volgende week vrijdag wel gaat gebeuren, omdat ze de dag er na weer teruggaan naar Brussel. Voor Mamee is het fijn, een ook voor haar beide kinderen dat haar moeder Charlotte er bij is. Zij is zeker insta om voor haar belangen op te komen. Ben nieuwsgierig hoe het vrijdag gaat aflopen. Candy wil ook graag bij de begrafenis zijn, en daarom is het ook belangrijk dat het uiterlijk volgende week vrijdag is.
Candy is naar de kapper geweest, maar ze is niet helemaal gelukkig…. Het ingevlochten haar zit nogal strak, geeft nogal wat hoofdpijn, zal wel minder goed slapen worden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Actief sinds 13 Juli 2011
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 15537

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: