8 juli 2014 - Reisverslag uit Assen, Nederland van Hans Rombout - WaarBenJij.nu 8 juli 2014 - Reisverslag uit Assen, Nederland van Hans Rombout - WaarBenJij.nu

8 juli 2014

Door: Hans Rombout

Blijf op de hoogte en volg Hans

18 Juli 2014 | Nederland, Assen

Vandaag op reis!
Vanmorgen vroeg uit bed, Candy is al bezig als ik wakker word. Ze is al weer druk bezig met van alles.. zoals dat de laatste dagen ook al zo was. Ben ik wat vergeten, , heb ik dat er nu wel ingestopt, paspoorten en reispapieren op de goede plek, etc… Snel eten,de laatstel dingen doen.
Om kwart over acht staat Vivian met de kinderen voor de deur om ons weg te brengen. Onze auto is al vol met koffers en Terry zal met onze auto ons naar het station brengen. We hebben 8 grote koffers bij ons, een gesleep…
Eigenlijk gaat alles volgens plan, geen gedoe met de trein, mooi rechtstreeks naar Schiphol, inchecken gaat bijna goed (moet wat gecorrigeerd worden), het vliegen gaat goed en voor we het weten staan we op het vliegveld van Accra om s’avonds 10 uur Nederlandse tijd (Accra is het dan 8 uur). De verzorging tijdens de reis door de KLM is uitstekend, regelmatig vers drinken, goede maaltijd!
Wat me tijdens de reis opviel was, in tegenstelling tot de vorige reis, erg veel niet Ghanezen. Er was een hele groep Nedrlandse jongeren, rond de 20 jaar, die naar Ghana gaan.
Op het vliegveld duurt het overigens allemaal wat langer, zeker voordat je aan de beurt bent. We worden bij de douane op een fijne manier geholpen en dan staan we buiten met al onze koffers, ook weer prima gegaan, en vangt Solomon (Candy’s broer) ons op, die net als de vorige keer ons begeleid tijdens de gehele vakantie.
Als we aankomen zijn we natuurlijk heel erg nieuwsgierig naar het voetbal, Brazilie-Duisland: we vragen en we horen 5-0, voor Brasil… ik kan me haat niet voorstellen dat Duitsland met 5-0 acherstaat na 45 minuten! Grote verbazing in ieder geval.. Maar even later horen we dat het andersom is. Arm Brazilie! En Nederland tegen Duitsland in de finale (met zo’n flow)… dat wordt wel heel erg boeiend, maar goed eerst moet Nederland nog met Argentinie afrekenen…
Solomon heeft voor dezelfde chauffeur gezorgd als de vorige keer, een prima chauffeur en een aardige vent ook! Altijd glimlach op zijn gezicht. Hij zorgt er voor dat we bij ons hotel komen, waar Solomon twee kamers heeft geregeld. Voordat we op bed gaan, zien we nog wat van de eerste helft van Brazilie tegen Duitsland: ik heb zelden een team zo slecht op dit niveau zien verdedigen… ik zie het bij Wesley’s team soms scherper en beter!! Nederland heeft toch wel een kans…..


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Actief sinds 13 Juli 2011
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 15523

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: