Vrijndag 26 augustus 2011, deel 2 - Reisverslag uit Accra, Ghana van Hans Rombout - WaarBenJij.nu Vrijndag 26 augustus 2011, deel 2 - Reisverslag uit Accra, Ghana van Hans Rombout - WaarBenJij.nu

Vrijndag 26 augustus 2011, deel 2

Door: familierombouteshun

Blijf op de hoogte en volg Hans

29 Augustus 2011 | Ghana, Accra

Om 18 .00 uur vertrekken we naar het vliegveld, om 23.30 uur gaat onze vlucht. Ik denk dat we wel wat vroeg gaan, maar dat is een vergissing. Het is geweldig druk bij de ingang voor vertrekvluchten. We staan heel lang in de rij voordat we aan de beurt zijn om in te checken en de bagage af te leveren. Voordat we uiteindelijk in het vliegtuig zitten hebben we wel 5 of 6 balies moeten passeren. Vrijwel overal paspoorten laten zien, in lange rijen staan en heel plotseling afscheid moeten nemen van de familie die ons uitzwaait. Ik heb gemerkt dat Solomon toch een beetje “sad” is omdat we nu weggaan, ook Mamea (onze huisbazin) krijgt het weer heel rustig, alleen in huis en dat vindt ze ook heel jammer. Ze heeft in ieder geval met een dikke kus van Wesley afscheid genomen,Wesley had wel bij haar willen blijven, maar dat hebben we uiteindelijk maar niet gedaan. Bij het afscheid krijg ik een dikke kus van Oma en een stevige hand van Solomon. Hij zal pas rustig zijn als we hem morgen bellen en vertellen dat we goed zijn aangekomen. Dan zit zijn taak er ook op, een taak die hij geweldig voor ons heeft uitgevoerd.

Om 24.00 uur zitten we ongeveer in het vliegtuig, we reizen met Al Italia, goed te merken want veel wordt in het Italiaans gemeld, en kort in het Engels naverteld, maar voor mij (slechte oortjes) niet echt goed te volgen... ik laat het maar over me heen komen..Nog een paar uurtjes , en dan zijn we weer thuis!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Actief sinds 13 Juli 2011
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 15639

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: